Followers

Monday 12 December 2011

sAyA SuKA BiLA BeRSAma AWAk TaPI AwAk X bErapa Suka SaYA

okeh hye all...sekarang saya dah mula aktive balik dgn blog okeh ^_^

okeh arini sy nak crita or mntak pndangan pown x tawu lha kan....sy suka sorang nie lha...dya simple tp sy suka kat dia...tp kan hati sy nie mcm ngokngek jgk la wlwpown sy tawu yg dia nie susah untuk sukakan sy...sbb dia nie still sygkan hbungan dya yg lame....




wlwpown cmtuh sy tetap suka dia wlwpown dia x suka sy ...sy akan syg suka dan rindu dia..lha...sy harap
satu hari nnti dia kan suka saya mcm kekasih lama dia..

walaupown  sy x hebat mcm kekasih lama dia...sy iklas dgn dia...


saya hrp lpas ni dia akan gembira dgn hdup dia.....yg paling penting sy suka dya sbb dya gengster suka tumbuk sy lha heeee.....^_^ love u babe...i know i cant get u....ummmm...klw pndangan korang lha kan
apa yang korang buad eh ???? heee...

owg tu rahsia ekhhh...tp klw dia bc nie..harap dia sedar kasih syg  2 pentingkan hee...sy akan blaja trima kmu dan ubah kmu supaya kmu hebat "biniku gengster"

(rekaan)

2 comments: